SPOT EŞYA SİTESİNE GİTMEK İÇİN TIKLAYINIZ
"Spot ve İkinci El Eşya Alım Satım"


Her Türlü Ev Eşyalarınızı,Büro Mobilyalarınızı
Lokanta Malzemelerinizi
İstanbul'un Her Yerinden Alıp Satıyoruz

www.spotesya.com

www.spotesya.net



































<$BlogI
kullanılmış eşya alım satım,eski eşyacı,eski eşya satılır,eski büro malzemeleri,eski ofis mobilyaları,eskici,2.elci,anadolu yakası eski eşya,avrupa yakası eski eşya alım satım,kağıthane spot eşya,anadolu yakası eskici,anadolu yakası spotcu,avrupa yakası eskici,avrupa yakası eşya alım satım,dış politika hakkında en çok söz sahibi olan iki koltuk da aynı kişiye bırakılıyordu. Kissinger, artık Amerika'yı İsrail'e yardım etmek için istediği gibi kullanabilirdi. Yıllar sonra Menahem Begin, bu olay hakkında, "Dr. Henry Kissinger'ın Amerikan Dışişleri Bakanı olması, Birleşmiş Milletler'in İsrail'in kuruluşuna karar vermesi kadar önemli bir olaydır" diyecekti.34
Kissinger Dışişleri Bakanı olduğu dönemde yalnızca dış politikada değil, iç politikada da büyük icraatlar gerçekleştirmişti. Amerikalı yazar Eustace Mullins, bu konuya değinerek Kissinger'ın "hükümet kademelerine çok sayıda gönüllü Siyonisti atadığına" dikkat çekiyor. Mullins'in yazdığına göre, Kissinger, Yahudi lobisinin önde gelen kuruluşlarından biri olan ADL'ye de büyük destek vermiş, bu saldırgan ve kirli örgütün ADL'yi ilerleyen sayfalarda konu edineceğiz ve diğer çeşitli aktif Yahudi örgütlerinin vergiden muaf olmalarını ve benzeri pek çok yasal hak kazanmalarını sağlamıştı. ADL de 1982 yılında Kissinger'ı "yılın adamı" seçti.3
/div>