SPOT EŞYA SİTESİNE GİTMEK İÇİN TIKLAYINIZ
"Spot ve İkinci El Eşya Alım Satım"


Her Türlü Ev Eşyalarınızı,Büro Mobilyalarınızı
Lokanta Malzemelerinizi
İstanbul'un Her Yerinden Alıp Satıyoruz

www.spotesya.com

www.spotesya.net



































<$BlogI
ofis mobilyalarımı satmak istiyorum,büro mobilyalarımı satmak istiyorum,ofisimi satmak istiyorum,büromu satmak istiyorum, sosislik ve diğerleri ev cihazları satış taahhüt hizmetleriarçelik ürünleri, yalova, arcelik, mutfak, ankara, ankastre, bayileri, beyaz eşya, bilgisayar,
OSS destekli Ho Chi Minh kuvvetleri Fransızlara karşı savaşırken, Amerika çifte oynamaya devam ediyordu. Dışişleri Bakanı John Foster Dulles, Fransız meslektaşı Georges Bidault'a "sizi destekleyeceğiz" sözü veriyordu. Ancak Fransız kuvvetleri Dien Bien Phu'daki ünlü yenilgilerinden sonra ülkeden çekilmek zorunda kaldılar. O sıralarda Le Figaro dergisi olayın içyüzüne değinmiş "Beyaz Saray ve Kremlin'in Fransız Hindiçini'ni paylaşmak için gizli bir anlaşma yaptıklarını" duyurmuştu. Ancak resmi tarihin ağır baskısı altında Le Figaro'nun yazdıkları kaybolup gitti.101
Evet, Ho Chi Minh, OSS adına casusluk yapacak kadar Amerikalılarla içli-dışlı olmuş bir liderdi. İki taraf Japonlar'a ve Fransızlar'a karşı ittifak yapmışlardı. Her şey çok iyi gitmişti. Ancak Amerikalılar Fransızlar'ın yerine Güney Vietnam'a yerleşince olayın görüntüsü değişti. Bu kez Ho Chi Minh'in gerillaları Amerikalılar'a karşı savaşmaya başladılar ve ünlü Vietnam Savaşı başladı.
Peki neden Ho Chi Minh ile Sam Amca karşı karşıya gelmişlerdi?
/div>